Дистаційне навчання

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Затверджено:
наказом директора
закладу №____ від_____
                                                                                                                                                                                               Індивідуальний                    план                           самоосвіти вчителя 
                       на період карантину
з 13.04..2020 року по 24.04.2020 року
вчителя Шепеленко Антоніни Віталіївни




№ з/п



Зміст роботи
Дата
Форма опрацювання
Примітки
1
Ø    Створення Google Classroom. для  організаціі навчального процесу та спілкування з учнями.
Ø    Підбір відео, презентацій до уроку української мови  для 4-го класу.(Узагальнення знань про дієслово)



Ø    Вебінар «Дистанційне навчання за допомогою ClassDojo для учителів, учнів та їх батьків»
Ø    Рєєстрація на курс « Бери й роби»

Ø    Реєстрація дітей на сайті »Розумники»



Ø    Робота з батьками у вайбері: консультації,самостійна робота з математики та природознавства. (Письмове множення  багатоцифрових чисел на трицифрові.Складання і розв'язування задач на зустрічний рух)

Ø    Природознавство:
(Господарська діяльність людини в зоні мішаних лісів)


Руханка
ZUMBA KIDS - Electronic Song - Minions @dovydaszumba

13 квітня









13 квітня о 14:00
Зареєструвати,клас ,надати пароль дітям для підключення до класу.

Знайти,  вибрати матеріал з інтернет-ресурсів




Прослухати,виконати тези.

Проходження тестів,отримання сертифікату


Онлайн проходження інтерактивних ігор з української мови.
Відправити у вайбері домашнє завдання батькам дітей 4-Б класу
Виконати в зошитах з математики письмово ст .153 №966,   № 967


Роздрукувати або намалювати ілюстрацію до теми.(природознавство)



Виконувати відповідно до відео.



Інтернет –ресурси:
Презентації:
Інтернет –ресурси:
Інтернет –ресурси:

Інтернет –ресурси:


Інтернет –ресурси для уроку з математики:
Презентація
Інтернет-ресурси для уроку з природознавства

Презентації:


Інтернет-ресурси:



Ø    Опрацювання теми з математики(Письмове множення  багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578*403.Задачі на рух і на знаходження площі.)
Ø    Аудіодиктант «Дуб» ( соціальна мережа Viber)   


Ø      Руханка: https://www.youtube.com/watch?v=ymigWt5TOV8

Ø    Літературне читання
Вступ до теми»Світ дитинства в літературі»Л.Забашта «Сказав мудрець»А .Костецький «Мрія»
Ø    Оновлення власного блогу
14 квітня
Відправити у вайбері домашнє завдання батькам дітей 4-Б класу.
Математика:
ст.154    №975   №976
Укр.мова
Прослухати,записати,здати на перевірку за допомогою фото.

Вивчити рухи.

Прочитати,пройти тестування на сайті «На урок»за темою уроку.

 Доповнити сторінку»Дистаційне навчання»

Презентація для уроку з математики:


Інтернет-ресурси:
Інтернет-ресурси:

Інтернет-ресурси:

Інтернет-ресурси








3
Онлайн-консультації з батьками (соціальна мережа Viber)
Ø    Літературне читання:               Наші вірні друзі-тварини.   А.Костецький»Спішу додому»

Ø  Математика:                                      Робота на сайті»Розумники»


Ø    Українська мова:                   «Поняття про прислівник як частину мови»

Ø    Робота у сервісі Google Classroom.
Ø    Опрацювання Zoom — платформи для проведення онлайн-занять.     Планування конференції з позакласного читання .

Ø    Перегляд онлайн-вебінару «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами»

15 квітня














 Трансляція відбудеться
 15 квітня о 15:00
Провести індивідуальні онлайн –конференції з батьками.
Підготуватися до розігрування сценки за прочитаним твором в онлайн-режимі
Зробити дидактичну карточку відповідно до теми уроку.

Домашні завдання для учнів 4-Б класу з  літературного читання та української мови.


Прослухати онлайн-вебінар.






Інтернет –ресурси:

Інтернет –ресурси:


 Інтернет-ресурси


4
Ø    Проведення онлайн-конференції з математики на платформі ZOOM за темою :          (Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові числа без остачі та з остачею.Середнє арифметичне.)
Ø    Літературне читання :               (В.Нестайко «Шура і Шурко»)


Ø  Природознавство:                             Заповідні території та охорона природи в зоні мішаних лісів
Ø    Трудове навчання:
Оздоблення одягу та взуття  раніше освоєними техніками.
16 квітня
Підібрати матеріал,залучити дітей до співпраці.


Прочитати твір,виконати тести на сайті «На урок»


Виконати тести на сайті «На урок»

  
Виконати роботу,фотозвіт.



Інтернет-ресурси



Інтернет-ресурси:



Інтернет-ресурси


Ø    Перегляд і участь у  онлайн -вебінарі «Мотивація до навчання під час карантину
Ø    Викладання трудового навчання в умовах карантину
Трансляція відбудеться
 16 квітня о 15:00
18.00
Прослухати онлайн-вебінар , переглянути відео, скласти тези.
Інтернет-ресурси:

5
Ø    Підбір  завдань для проведення дистанційного тестування з математики та української мови учням 4-Б класу

Ø    Онлайн-конференція з літературного читання на платформі ZOOM
Ø    Створення тестів для учнів на сайті «Мійклас» з природознавства та української мови.
Ø    Індивідуальні консультації для учнів     4-Б класу  в онлайн – режимі.
17 квітня











Підібрати матеріали або створити тести самостійно.

.

Орацювати тему :»Із скарбниці казкарів світу»

Створити тести,відправити посилання учням.

(соціальна мережа Viber)






Інтернет-ресурси:



І
6
Ø    Перевірка і корекція виконання онлайн-тестів учнями 4-Б класу з математики і української мови на сайті «Мійклас»
Ø    Реєстрація та проходження курсів  » Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами»
Ø    Складання домашніх та додаткових завдань для учнів 4-Б класу з природознавства, математики, української мови  .викладення їх на блозі.
Ø    Руханка для учнів                                                  
20 квітня















Оцінити виконані роботи в онлайн-режимі.

Ознайомлення та опрацювання теми курсів,отримання сертифікату.

 Викласти на сторінці у блозі,дати батькам посилання у вайбері.

  
Опрацювати.



Інтернет-ресурси:


Інтернет-ресурси:


Інтернет-ресурси:



7
Ø    Добірка дидактичного матеріалу до уроків математики та літературного читання.
Ø    Створення інтерактивних ігор на сервісі LearningApps.org





Ø    Оновлення власного блогу, систематизація матеріалу на блозі.

Ø    Вебінар «Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями»



21 квітня










21 квітня о 18:00


Створити інтерактивні вправи до уроку української мови та літератури .                           Розмістити у Google Сlassroom домашнє завдання дітям 4-Б класу.


Доповнити сторінки.


Інтернет-ресурси:







Інтернет-ресурси:

8
Ø     
22 квітня



Ø    Створення презентації за темою:  «Нових друзів наживай,а старих не забувай»              М.Чумарна  » Казка про друга.»
Ø    Онлайн-вебінар з української мови за темою:     Спостереження за мовленнєвими явищами - вживання у мовленні прислівників-антонімів і прислівників-синонімів.
Ø    Математика: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.Обчислення значень виразів із буквою.Задачі на знаходження середнього арифметичного.

Створення Фейсбук-сторінки письменника чи літературного героя учнями.

Виконання інтерактивних завдань на сайтах за темою.

 Виконання завдань на ст.160-161
Усно №1022,письмово №1026 №1027

Інтернет-ресурси:
https://www.youtube.com/watch?v=82eiY8e7LLM

Інтернет-ресурси:

Інтернет-ресурси:

9
Ø    Складання домашніх та додаткових завдань для учнів 4-Б класу з літературного читання, математики, природознавства.

 Ø    Онлайн-конференція з природознавства   на платформі ZOOM.                              (Природна зона-степ)
Ø    Оновлення власного блогу  .

Ø    Прослухати онлайн -вебінар «Ментальна арифметика – ефективна методика гармонійного розвитку мозку»Вебінар»

Ø    Розвиток уяви як складової творчого мислення молодших школярів»


Ø    Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі





23 квітня










Трансляція відбудеться
 23 квітня о 18:00


Відправити у вайбері домашнє завдання батькам дітей 4-Б класу






Оновити сторінку на блозі «Інформація для батьків»

  Створення ментальної карти за темою:»Природна зона-степ»






Надати необхідну онлайн-допомогу учням,які потребують допомоги.
Інтернет-ресурси:



Інтернет-ресурси:


10
Ø    Дистанційна онлайн-консультація учнів та батьків 4-Б класу
Ø    ВСЕУКРАЇНСЬКА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ «НА УРОК»ПРИРОДНИЧІ ДИСЦИПЛІНИ:НАВЧАЄМО ДИСТАНЦІЙНО
Ø    Створення тестів для перевірки знань з основних предметів на сайтах   «На урок» "Всеосвіта»,»Мійклас»

Ø    Вебінар для учнів з предмету                            «Я у світі»             



Ø     Виготовлення дидактичного матеріалу для учнів 4 класу.         
Ø    Підготовка матеріалів до занять з майбутніми першокласниками (НУШ)


24 квітня


24 квітня                 о 10:30






Надати посилання учням 4-Б класу.


Навчальний проект »Подорожуємо країнами світу»
«Українці ,яких знає світ»     


Створення матеріального забезпечення для уроків.





Інтернет-ресурси:


Інтернет-ресурси


                          

Google Classroom                              https://classroom.google.com/u/3/c/NzYxMjM5MjQxOTZa                                                                           



   
                                                                                                                                                                                                            Затверджено:
                                                                                                                                                                                                       наказом директора
                                                                                                                                                                                                    закладу №____ від____
 Індивідуальний план самоосвіти вчителя на період карантину
  23.03.2020 року по 03.04.2020 року
вчителя Шепеленко Антоніни Віталіївни
                                                                                               




№ з/п



Зміст роботи
Дата
Форма опрацювання
Примітки
1
Ø     Реєстрація учнів на олімпіаду з української мови на сайті  «Всеосвіта»
Ø  Робота з методичною літературою :
Ø      «Нова українська школа Методика навчання інтегрованого курсу «Українська мова» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу» М.С. Вашуленко
Ø     Підбір відео, презентацій, онлайн-тестів до уроків української мови  для 4-го класу.
Ø     Рєєстрація дітей на дитячий освітній портал для інтерактивного навчання за допомогою цікавих ігрових завдань та задач.
 Ø     Робота з батьками у вайбері:складання домашніх та додаткових завдань для учнів 4-Б класу з української мови, математики , природознавства(на 24.03.20)
Ø     Онлайн-вебінар«Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»
Ø     Перегляд онлайн-вебінару «Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі»
 Ø     Методичні матеріали (Артем Скоріков, дипломований фахівець за спеціальністю «Корекційна освіта», педагог-дефектолог.)      «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради»
23 березня
Зареєструвати,нада ти батькам і дітям коди для роботи.
Опрацювати детально, скласти тези.

Знайти,  вибрати матеріал з інтернет-ресурсів


Реєстрація дітей.
Контроль за виконанням завдань на сайті.
 Відправити у вайбері домашнє завдання батькам дітей 4-Б класу
Скласти тези.


Прослухати онлайн-вебінар.
  

Зробити тези.
Інтернет-ресурси:


Інтернет –ресурси:
 Інтернет –ресурси:


Інтернет-ресурси:

Інтернет-ресурси:

 Інтернет-ресурси:

2
Ø     Опрацювання законодавчих та нормативно – правових документів із питань  освіти: «Абетка директора»

Ø     Оновлення власного блогу

 Ø     Складання домашніх та додаткових завдань для учнів 4-Б класу з літературного читання, української мови, математики (на 25.03.20)
 Ø     Онлайн-вебінар «Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання»
  Ø     Перегляд онлайн-вебінару «Технології дистанційного навчання в початковій школі: рекомендації для профі і не тільки»
24 березня
Опрацювання законодавчих та нормативно – правових документів із питань  освіти: «Абетка директора»
Викласти матеріал на сторінці «Дистанційне навчання»
Відправити у вайбері домашнє завдання батькам дітей 4-Б класу.

Прослухати онлайн-вебінар.

Прослухати онлайн-вебінар.Ознайомитися з технологіями.
Інтернет –ресурси:





3
Ø     Створення електронної бібліотеки творів художньої літератури згідно програм (Позакласне читання)
  Ø     Складання домашніх та додаткових завдань для учнів 4-Б класу з літературного читання, української мови, математики (на 26.03.20)                                                            Робота з методичною літературою .
Ø     «Нова українська школа: організація діяльності учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» Марія Кірик , Людмила Давидова
 Ø     Перегляд онлайн-вебінару «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять» Ганна Дідуч

25 березня







25 березня о 15:00
Викладання матеріалів на сторінці «Дистаційне навчання»(блог)
Відправити у вайбері домашнє завдання батькам дітей 4-Б класу.

Опрацювати  посібник.


Прослухати онлайн-вебінар.
Інтернет-ресурси:








 Інтернет-ресурси


4
§     Вихід на роботу
26 березня



Ø     Опрацювання законодавчих та нормативно – правових документів із питань  освіти: «Огляд концепції «Нова українська школа»» (Порадник вчителю )
 Ø     Складання домашніх та додаткових завдань для учнів 4-Б класу з математики, природознавства  та літературного читання (на 27.03.20)    Підбір відео, презентацій на урок природознавства у 4-Б класі.
Ø     Перегляд і участь у  онлайн -вебінарі «Використання онлайн-тестів у роботі з батьками»






 26 березня о 18:00
Опрацювати детально , скласти тези.


Відправити у вайбері домашнє завдання батькам дітей 4-Б класу.

Прослухати онлайн-вебінар , переглянути відео, скласти тези.
Інтернет-ресурси:





 Інтернет-ресурси:


5
Ø     Підбір  завдань для проведення дистанційного тестування з математики та української мови учням 4-Б класу                27.03.
 Ø     Робота з  з методичною літературою «Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах Закладів загальної середньої освіти на  засадах компетентнісного підходу» Тетяна Гільберт Світлана, Тарнавська Ніна Павич
 Ø     Перегляд онлайн-вебінару «Використання багатофункціональних практично-діяльнісних посібників на заняттях» 
27 березня






27 березня о 19:00
Підібрати матеріали або створити тести самостійно.


Опрацювати методичну літературу, скласти тези.



Прослухати онлайн-вебінар , скласти тези.









Інтернет-ресурси:

6
Ø     Робота з  з методичною літературою «Нова Українська школа : Методика навчання математики у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного підходів» Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко
Ø     Перевірка і корекція виконання онлайн-тестів учнями 4-Б класу з математики і української мови.
 Ø     Складання домашніх та додаткових завдань для учнів 4-Б класу з природознавства, математики, української мови (на 31.03.20)
 Ø     Вебінар «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання»

30  березня








30 березня
о 18:00
Опрацювати методичну літературу , виділити головне.


Оцінити виконані роботи в онлайн-режимі.

Відправити у вайбері домашнє завдання батькам дітей 4-Б класу

Скласти тези,створити онлайн-тести для учнів 4 класу.










Інтернет-ресурси:

7
Ø     Робота з методичною літературою: Людмила Масол «Нова українська школа : методика навчання інтегрованого курсу « Мистецтво » у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу»
 Ø     Складання домашніх та додаткових завдань для учнів 4-Б класу з літературного читання, математики, української мови (на 01.04.20)
 Ø     Оновлення власного блогу, систематизація матеріалу на блозі.
31березня
Опрацювати методичну літературу, занотувати основне .


Відправити у вайбері домашнє завдання батькам дітей 4-Б класу.

Доповнити сторінки.








8
Ø                Вихід на роботу
01  квітня



Ø     Робота зі шкільною документацією.
 Ø     Робота з  з методичною літературою «Нова українська школа Використання інформаційно-комунікативних технологій у 1-2 класів закладів загальної середньої освіти» Олена Антонова.
 Ø     Складання домашніх та додаткових завдань для учнів 4-Б класу з літературного читання, математики, української мови (на 02.04.20) 

Робота з журналом, напи- сання списків.
Опрацювати методичний посібник , скласти тези.

Відправити у вайбері домашнє завдання батькам дітей 4-Б класу

9
Ø     Опрацювання законодавчих та нормативно – правових документів із питань  освіти: «Путівник по державному стандарту початкової освіти»
 Ø     Прослухати онлайн -вебінар «Розробка мобільних додатків у безкоштовних конструкторах»
 Ø     Складання домашніх та додаткових завдань для учнів 4-Б класу з літературного читання, математики, природознавства (на 03.04.20)
Ø     Оновлення власного блогу
02 квітня


 2 квітня о 18:00
Опрацювати інформацію, виділити головне.

Створення мобільного додатку покроково.


Відправити у вайбері домашнє завдання батькам дітей 4-Б класу

Оновити сторінку на блозі «Скарбничка для батьків»
Інтернет-ресурси:



  

10
Ø     Робота з методичною літературою «Нова українська школа:  теорія і практика в 1-2 класах закладів загальної середньої освіти»  Олена Фідкевич , Наталія Бакуліна
 Ø     Прослухати онлайн-вебінар «Гейміфікація уроку як засіб підвищення ефективності навчання»
Ø       Виготовлення дидактичного матеріалу для учнів 4 класу.
03 квітня


 3 квітня
о 18:00
Опрацювати,зробити тези.


Прослухати онлайн-вебінар.


Створення матеріального забезпечення для уроків.



Інтернет –ресурси:




Немає коментарів:

Дописати коментар