Затверджено:
Затверджено:
наказом директора
закладу №____ від_____
Індивідуальний план самоосвіти вчителя
на період карантину
на період карантину
з 13.04..2020 року по 24.04.2020 року
вчителя Шепеленко Антоніни Віталіївни
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Форма опрацювання
|
Примітки
|
1
|
Ø
Створення Google Classroom. для організаціі навчального процесу та спілкування з учнями.
Ø
Підбір відео, презентацій до уроку української мови для 4-го класу.(Узагальнення знань про
дієслово)
Ø
Вебінар «Дистанційне навчання за допомогою ClassDojo для учителів, учнів
та їх батьків»
Ø
Рєєстрація на курс « Бери й роби»
Ø
Реєстрація дітей на сайті »Розумники»
Ø
Робота з батьками у вайбері: консультації,самостійна робота з математики
та природознавства. (Письмове множення
багатоцифрових чисел на трицифрові.Складання і розв'язування задач на
зустрічний рух)
Ø
Природознавство:
(Господарська діяльність людини в зоні
мішаних лісів)
Руханка
ZUMBA KIDS - Electronic Song -
Minions @dovydaszumba
|
13 квітня
13 квітня о 14:00
|
Зареєструвати,клас ,надати пароль дітям для підключення
до класу.
Знайти, вибрати
матеріал з інтернет-ресурсів
Прослухати,виконати тези.
Проходження тестів,отримання сертифікату
Онлайн проходження інтерактивних ігор з української мови.
Відправити у вайбері домашнє завдання батькам дітей 4-Б
класу
Виконати в зошитах з математики письмово ст .153
№966, № 967
Роздрукувати або намалювати ілюстрацію до теми.(природознавство)
Виконувати відповідно до відео.
|
Інтернет –ресурси:
Презентації:
Інтернет –ресурси:
Інтернет –ресурси:
Інтернет –ресурси: Інтернет –ресурси для уроку з математики:
Презентація
Інтернет-ресурси для уроку з природознавства
Презентації:
Інтернет-ресурси:
|
Ø
Опрацювання теми з математики(Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду
1578*403.Задачі на рух і на знаходження площі.)
Ø
Аудіодиктант «Дуб» ( соціальна мережа Viber)
Ø
Літературне читання
Вступ до теми»Світ дитинства в
літературі»Л.Забашта «Сказав мудрець»А .Костецький «Мрія»
Ø
Оновлення власного блогу
|
14 квітня
|
Відправити у вайбері домашнє завдання батькам дітей 4-Б класу.
Математика:
ст.154 №975 №976
Укр.мова
Прослухати,записати,здати на перевірку за допомогою фото.
Вивчити рухи.
Прочитати,пройти тестування на сайті «На урок»за темою уроку.
Доповнити сторінку»Дистаційне навчання»
|
Презентація для уроку з математики:
Інтернет-ресурси:
Інтернет-ресурси:
Інтернет-ресурси:
Інтернет-ресурси
|
|
3
|
Онлайн-консультації
з батьками (соціальна мережа Viber)
Ø
Літературне читання: Наші вірні друзі-тварини. А.Костецький»Спішу додому»
Ø Математика: Робота
на сайті»Розумники»
Ø
Українська мова:
«Поняття про прислівник як частину мови»
Ø
Робота у сервісі Google Classroom.
Ø
Опрацювання Zoom — платформи для проведення онлайн-занять. Планування конференції з позакласного
читання .
Ø
Перегляд онлайн-вебінару «Особливості дистанційного навчання дітей з
особливими освітніми потребами»
|
15 квітня
Трансляція відбудеться
15 квітня о 15:00
|
Провести індивідуальні онлайн –конференції з батьками.
Підготуватися до розігрування сценки за прочитаним
твором в онлайн-режимі
Зробити дидактичну карточку відповідно до теми уроку.
Домашні завдання для учнів 4-Б класу з літературного читання та української мови.
Прослухати онлайн-вебінар. |
Інтернет –ресурси:
Інтернет –ресурси:
Інтернет-ресурси
|
4
|
Ø
Проведення онлайн-конференції з математики на платформі ZOOM за темою : (Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові числа без остачі та
з остачею.Середнє арифметичне.)
Ø
Літературне читання : (В.Нестайко «Шура і Шурко»)
Ø Природознавство: Заповідні
території та охорона природи в зоні мішаних лісів
Ø
Трудове навчання:
Оздоблення одягу та взуття раніше освоєними техніками.
|
16 квітня
|
Підібрати матеріал,залучити дітей до співпраці.
Прочитати твір,виконати тести на сайті «На урок»
Виконати тести на сайті «На урок»
Виконати роботу,фотозвіт.
|
Інтернет-ресурси
Інтернет-ресурси:
Інтернет-ресурси
|
Ø
Перегляд і участь у онлайн
-вебінарі «Мотивація до навчання під час карантину
Ø
Викладання трудового навчання в умовах карантину
|
Трансляція відбудеться
16 квітня о 15:00
18.00
|
Прослухати онлайн-вебінар , переглянути відео, скласти
тези.
|
Інтернет-ресурси:
|
|
5
|
Ø
Підбір завдань для проведення дистанційного
тестування з математики та української мови учням 4-Б класу
Ø
Онлайн-конференція з
літературного читання на платформі ZOOM
Ø
Створення тестів для
учнів на сайті «Мійклас» з природознавства та української мови.
Ø
Індивідуальні
консультації для учнів 4-Б
класу в онлайн – режимі.
|
17 квітня
|
Підібрати матеріали або створити тести самостійно.
.
Орацювати тему :»Із скарбниці казкарів світу»
Створити тести,відправити посилання учням.
(соціальна мережа Viber)
|
Інтернет-ресурси:
І
|
6
|
Ø
Перевірка і корекція
виконання онлайн-тестів учнями 4-Б класу з математики і української мови на
сайті «Мійклас»
Ø
Реєстрація та
проходження курсів » Робота вчителів
початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами»
Ø
Складання домашніх та
додаткових завдань для учнів 4-Б класу з природознавства, математики,
української мови .викладення їх на
блозі.
Ø
Руханка для учнів
|
20 квітня
|
Оцінити виконані роботи в онлайн-режимі.
Ознайомлення та опрацювання теми курсів,отримання
сертифікату.
Викласти на сторінці у блозі,дати батькам посилання у
вайбері.
Опрацювати.
|
Інтернет-ресурси:
Інтернет-ресурси:
Інтернет-ресурси:
|
7
|
Ø
Добірка дидактичного матеріалу до уроків математики та літературного
читання.
Ø
Створення інтерактивних ігор на сервісі LearningApps.org
Ø
Оновлення власного блогу, систематизація матеріалу на блозі.
Ø
Вебінар «Розвиток імпресивного мовлення у дітей з
інтелектуальними порушеннями»
|
21 квітня
21 квітня о 18:00
|
Створити інтерактивні вправи до уроку української мови
та літератури . Розмістити у Google
Сlassroom домашнє завдання дітям 4-Б класу.
Доповнити сторінки.
|
Інтернет-ресурси:
Інтернет-ресурси:
|
8
|
Ø
|
22 квітня
|
||
Ø
Створення презентації за темою: «Нових друзів наживай,а
старих не забувай» М.Чумарна » Казка про друга.»
Ø
Онлайн-вебінар з української мови за темою: Спостереження за мовленнєвими явищами - вживання у мовленні
прислівників-антонімів і прислівників-синонімів.
Ø
Математика: Письмове ділення багатоцифрових чисел на
двоцифрові.Обчислення значень виразів із буквою.Задачі на знаходження
середнього арифметичного.
|
Створення Фейсбук-сторінки письменника чи літературного
героя учнями.
Виконання інтерактивних завдань на сайтах за темою.
Виконання завдань на ст.160-161
Усно №1022,письмово №1026 №1027
|
Інтернет-ресурси:
Інтернет-ресурси:
|
||
9
|
Ø
Складання домашніх та додаткових завдань для учнів 4-Б класу з
літературного читання, математики, природознавства.
Ø
Онлайн-конференція з природознавства
на платформі ZOOM.
(Природна зона-степ)
Ø
Оновлення власного блогу .
Ø
Прослухати онлайн -вебінар «Ментальна арифметика – ефективна методика
гармонійного розвитку мозку»Вебінар»
Ø
Розвиток уяви як складової творчого мислення молодших школярів»
Ø
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі
|
23 квітня
Трансляція відбудеться
23 квітня о 18:00
|
Відправити у вайбері домашнє завдання батькам дітей 4-Б
класу
Оновити сторінку на блозі «Інформація для батьків» Створення ментальної карти за темою:»Природна зона-степ» Надати необхідну онлайн-допомогу учням,які потребують допомоги. |
Інтернет-ресурси:
Інтернет-ресурси: |
10
|
Ø
Дистанційна онлайн-консультація учнів та батьків 4-Б класу
Ø
ВСЕУКРАЇНСЬКА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ «НА УРОК»ПРИРОДНИЧІ
ДИСЦИПЛІНИ:НАВЧАЄМО ДИСТАНЦІЙНО
Ø
Створення тестів для перевірки знань з основних
предметів на сайтах «На урок» "Всеосвіта»,»Мійклас»
Ø
Вебінар для учнів з предмету «Я у світі»
Ø
Виготовлення
дидактичного матеріалу для учнів 4 класу.
Ø
Підготовка матеріалів до занять з майбутніми
першокласниками (НУШ)
|
24 квітня
24 квітня о 10:30
|
Надати посилання учням 4-Б класу.
Навчальний проект »Подорожуємо країнами світу»
«Українці ,яких знає світ»
Створення матеріального забезпечення для уроків.
|
Інтернет-ресурси:
Інтернет-ресурси
|
Google Classroom https://classroom.google.com/u/3/c/NzYxMjM5MjQxOTZa
наказом директора
закладу №____ від____
Індивідуальний план самоосвіти вчителя на період карантину
23.03.2020 року по 03.04.2020 року
вчителя Шепеленко Антоніни Віталіївни
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Форма опрацювання
|
Примітки
|
1
|
Ø
Реєстрація учнів на олімпіаду з
української мови на сайті «Всеосвіта»
Ø
Робота з методичною літературою :
Ø
«Нова українська школа Методика навчання
інтегрованого курсу «Українська мова» у 1-2 класах закладів загальної
середньої освіти на засадах компетентнісного підходу» М.С. Вашуленко
Ø
Підбір відео, презентацій,
онлайн-тестів до уроків української мови
для 4-го класу.
Ø
Рєєстрація дітей на дитячий
освітній портал для інтерактивного навчання за допомогою цікавих ігрових
завдань та задач.
Ø
Онлайн-вебінар«Практичні поради
щодо організації дистанційного навчання під час карантину»
Ø
Перегляд онлайн-вебінару
«Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі»
|
23 березня
|
Зареєструвати,нада ти
батькам і дітям коди для роботи.
Опрацювати
детально, скласти тези.
Знайти, вибрати матеріал з інтернет-ресурсів
Реєстрація дітей.
Контроль за
виконанням завдань на сайті.
Скласти тези.
Прослухати онлайн-вебінар.
Зробити тези.
|
Інтернет-ресурси:
Інтернет –ресурси:
Інтернет-ресурси:
Інтернет-ресурси:
Інтернет-ресурси: https://naurok.com.ua/webinar/robota-z-ditmi-z-rozladami-autistichnogo-spektru-v-inklyuzivnomu-klasi.
|
2
|
Ø
Опрацювання законодавчих та
нормативно – правових документів із питань
освіти: «Абетка директора»
Ø
Оновлення власного блогу
|
24 березня
|
Опрацювання законодавчих та
нормативно – правових документів із питань
освіти: «Абетка директора»
Викласти матеріал на сторінці
«Дистанційне навчання»
Відправити у вайбері домашнє
завдання батькам дітей 4-Б класу.
Прослухати онлайн-вебінар.
Прослухати
онлайн-вебінар.Ознайомитися з технологіями.
|
Інтернет –ресурси:
Інтернет-ресурси: https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-mozhlivostey-na-urok-dlya-distanciynogo-navchannya Інтернет-ресурси: https://naurok.com.ua/webinar/tehnologi-distanciynogo-navchannya-v-pochatkoviy-shkoli-rekomendaci-dlya-profi-i-ne-tilki |
3
|
Ø
Створення електронної
бібліотеки творів художньої літератури згідно програм (Позакласне читання)
Ø
«Нова українська школа:
організація діяльності учнів початкових класів закладів загальної середньої
освіти» Марія Кірик , Людмила Давидова
|
25 березня
25 березня о 15:00
|
Викладання
матеріалів на сторінці «Дистаційне навчання»(блог)
Відправити у
вайбері домашнє завдання батькам дітей 4-Б класу.
Опрацювати посібник.
Прослухати
онлайн-вебінар.
|
Інтернет-ресурси:
|
4
|
§ Вихід на роботу
|
26 березня
|
||
Ø
Опрацювання законодавчих та
нормативно – правових документів із питань
освіти: «Огляд концепції «Нова українська школа»» (Порадник вчителю )
Ø
Перегляд і участь у онлайн -вебінарі «Використання
онлайн-тестів у роботі з батьками»
|
Опрацювати детально
, скласти тези.
Відправити у
вайбері домашнє завдання батькам дітей 4-Б класу.
Прослухати
онлайн-вебінар , переглянути відео, скласти тези.
|
Інтернет-ресурси:
|
||
5
|
Ø
Підбір завдань
для проведення дистанційного тестування з математики та української мови
учням 4-Б класу 27.03.
|
27 березня
27 березня о 19:00
|
Підібрати матеріали
або створити тести самостійно.
Опрацювати
методичну літературу, скласти тези.
Прослухати
онлайн-вебінар , скласти тези.
|
Інтернет-ресурси: |
6
|
Ø
Робота з з методичною літературою «Нова
Українська школа : Методика навчання математики у 1-2 класах закладів
загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного
підходів» Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко
Ø
Перевірка і корекція виконання онлайн-тестів учнями 4-Б
класу з математики і української мови.
|
30 березня
30 березня
о 18:00
|
Опрацювати
методичну літературу , виділити головне.
Оцінити виконані роботи
в онлайн-режимі.
Відправити у вайбері домашнє завдання батькам дітей 4-Б класу
Скласти тези,створити
онлайн-тести для учнів 4 класу.
|
Інтернет-ресурси: |
7
|
Ø
Робота з методичною літературою: Людмила Масол «Нова
українська школа : методика навчання інтегрованого курсу « Мистецтво » у 1-2
класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного
підходу»
|
31березня
|
Опрацювати
методичну літературу, занотувати основне .
Відправити у
вайбері домашнє завдання батькам дітей 4-Б класу.
Доповнити сторінки.
|
|
8
|
Ø Вихід
на роботу
|
01 квітня
|
||
Ø
Робота зі шкільною
документацією.
|
Робота з журналом, напи- сання списків.
Опрацювати
методичний посібник , скласти тези.
Відправити у
вайбері домашнє завдання батькам дітей 4-Б класу
|
|||
9
|
Ø
Опрацювання законодавчих та
нормативно – правових документів із питань
освіти: «Путівник по державному стандарту початкової освіти»
Ø
Оновлення власного
блогу
|
02 квітня
|
Опрацювати інформацію,
виділити головне.
Створення
мобільного додатку покроково.
Відправити у вайбері домашнє завдання батькам дітей 4-Б класу
Оновити сторінку на
блозі «Скарбничка для батьків»
|
Інтернет-ресурси:
Інтернет-ресурси: https://naurok.com.ua/webinar/rozrobka-mobilnih-dodatkiv-u-bezkoshtovnih-konstruktorah
|
10
|
Ø
Робота з методичною
літературою «Нова українська школа:
теорія і практика в 1-2 класах закладів загальної середньої
освіти» Олена Фідкевич , Наталія
Бакуліна
Ø Виготовлення
дидактичного матеріалу для учнів 4 класу.
|
03 квітня
о 18:00
|
Опрацювати,зробити тези.
Прослухати онлайн-вебінар.
Створення
матеріального забезпечення для уроків.
|
Інтернет –ресурси: |
Немає коментарів:
Дописати коментар