Скарбничка для батьків


Вже зовсім скоро пролунає шкільний дзвінок і ваш першокласник вперше піде до школи. Що йому знадобиться, а без чого можна обійтися? Йдемо за покупками! Вирушаючи за шкільними товарами, візьміть з собою дитину. Не всі діти люблять ходити по магазинах, але зате потім вам не доведеться бігати туди вдруге, щоб обміняти портфель або туфлі, що не сподобалися. 

Отже, список необхідних покупок:

  1. Шкільна форма або зручний одяг ділового стилю
  2. Сорочки, блузи, теніски (вишиванка)
  3. Спортивний одяг і взуття
  4. Шкільне взуття
  5. Ранець
  6. Сумка для змінного взуття і форми для фізкультури
  7. Пенал
  8. Ручки, прості олівці, ластик і точило
  9. Фломастери і кольорові олівці
  10. Зошити
  11. Альбом для малювання, фарби та пензлі
  12. Ножиці, клей, кольоровий папір та картон, пластилін
  13. Контейнер для обідів (ланчбокс)

Шкільна форма. З вересня по травень дитина проводить в шкільній формі приблизно 250 днів, тому вона обов’язково повинна бути зручною, з натуральної та якісної тканини і добре пошита. Купуючи одяг для школи, не вибирайте вузькі моделі приталеного крою. Добре, якщо до складу тканини входить еластан, завдяки йому фасон не стане обмежувати рухи. Примірка форми – обов’язкова, в примірювальній попросіть дитину присісти, розставити і зігнути руки, адже більшу частину часу в цьому одязі вона буде сидіти за партою.

Щодо кольорів одягу для школи психологів стверджують, що зелений і синій кольори – активізують розумові здібності дитини, бордовий – допомагає розвивати дисципліну і впевненість в собі, а одяг сірих тонів діє заспокійливо.

Сорочки, блузи, теніски. Завершити формений комплект допоможуть однотонні світлі і різнокольорові сорочки для хлопчиків і блузки для дівчаток. Обов’язково повинні бути натуральними.

У будь-якій школі проходять урочистості і свята, концерти і виступи. У такі дні хлопцям і дівчатам знадобиться вишиванка.

Спортивний одяг і взуття. Фізкультура – обов’язковий предмет шкільної програми, отже, без спортивного одягу не обійтися. Найчастіше для уроків фізкультури потрібні два комплекти – утеплений варіант для занять на вулиці і легша форма для спортзалу.

Спортивне взуття – це кросівки або кеди, в залежності від рекомендацій вчителя фізкультури або переваг дитини. Вибирайте моделі з гарною проклеюванням в місці з’єднання підошви і верху, вставками з сітки для вентиляції ноги і надійними і міцними липучками / шнурівками.

Шкільне взуття. Це пункт, на якому точно не варто економити, адже саме у взутті дитина проводить майже весь день. Вибираючи модель для школи, враховуйте матеріал, з якого вона виготовлена, і краще, якщо він буде натуральним. Ноги дитини будуть менше пітніти, якщо в школі є можливість перевзутися в змінні легкі туфлі або балетки, залишивши чоботи і черевики в роздягальні або шафці. Якщо ж такої опції не передбачено, купуйте «дихаючі» моделі, наприклад, з мембраною – плівкою з безліччю мікроскопічних отворів. У такому взутті дитині не буде жарко в приміщенні і холодно на вулиці. Підошва дитячого взуття повинна бути неслизькою, гнучкою і рифленою.

Не купуйте взуття зовсім «на виріст» – туфлі не повинні бовтатися на нозі. Але і варіант впритул може через кілька місяців почати тиснути або сковувати рухи. Тому краще рішення – модель на 1-1,5 см більше, особливо якщо фасон на застібках, липучках і шнурках.

Рюкзак. Незамінним супутником для учнів молодших класів буде каркасний шкільний рюкзак з ортопедичною спинкою, м’якою ручкою, надійними замками, ущільненим дном і світловідбиваючими елементами. Ортопедична спинка повинна бути жорсткою на дотик з м’якими накладками або підкладками на всю спину. А внизу – м’який валик, який правильно розподілить вантаж по спині дитини.

Незалежно від віку, правильний шкільний рюкзак повинен бути не ширше плечей дитини і щільно прилягати до його спини. Слідкуйте, щоб верхній край ранця і плечі дитини перебували на одній висоті, а нижній край не спускалися нижче попереку. Тим, хто не любить носити рюкзаки, можна спробувати шкільну сумку. Але такі моделі носяться на одне плече, а якщо всередині буде багато важких книг, є ризик викривлення хребта.

Вага порожнього портфеля повинен бути не більше 1 кг, а з усім вмістом – не перевищувати 10% від маси тіла дитини. Вибирайте моделі з лямками 4-5 см, широкі лямки не так врізаються в плечі.

Сумка для змінного взуття і фізкультурної форми
Носити фізкультурну форму або змінне взуття в рюкзаку разом з книгами незручно і негігієнічно. Для цього краще купити спеціальну легку сумку-рюкзачок з ручками-лямками. Така сумка міцніше, ніж звичайний поліетиленовий пакет, а зверху затягується на мотузку,  завдяки чому з неї нічого не випаде.

Пенал
Пенал – незамінний помічник для школяра будь-якого класу і предмет його гордості. Ще б пак, адже сучасні пенали бувають з тканини, шкірозамінника, пластика і навіть металу. Важливо, щоб пенал був красивим, зручним і містким.

Відмінне рішення – модель, яка розкладається на 2-3 відділення. Ручки і олівці всередині таких пеналів тримаються резиночками, є окремі осередки для лінійки, точила і гумки – все організовано і зручно. Для школярів молодших класів вибирайте пенали, які закриваються на блискавку або липучку, щоб не випадали канцелярське приладдя, коли їх не поклали на місце під гумку.

Якщо першокласник ще погано освоїв застібки, варто потренуватися вдома розкривати і закривати свій новий пенал.

Ручки, прості олівці, гумки і точила
У початковій школі дитина поки не готовий користуватися «дорослими» гелевими ручками, тому вибирайте кулькові, зі змінними стрижнями, зручні в обхваті і не дряпають папір. Якщо малюк лівша, запитаєте в магазині спеціальне приладдя, з якими йому буде зручніше навчитися писати і малювати. Простих олівців для молодших школярів простіше купити відразу 3-5 штук, старшокласникам може стати в нагоді набір з олівцями різного ступеня твердості. Така ж історія з ластиками, але якщо вони куплені про запас, їх потрібно зберігати в упаковці, щоб не засихали і не тверднули. Вибираючи точилку, беріть модель з контейнером. Це допоможе зберегти чистоту робочого столу, пенала і шкільного рюкзака.

Будинки на робочому столі дитини можна поставити точилку побільше, з крутиться ручкою, як в механічній м’ясорубці. У такій легше гострити кольорові олівці, які у юних художників дуже швидко списуються.

Лінійки бувають залізні, дерев’яні та пластикові. Залізні нерідко не рекомендують вчителя, щоб уникнути травм, дерев’яна швидше брудниться, а пластикова легше ламається. Можна взяти дві різні і подивитися, яка з них сподобається дитині.

Завжди купуйте канцелярські дрібниці про запас, адже дитина обов’язково щось не раз втратить або випадково зламає. А знайти потрібну точилку або набір олівців в 8 вечора після роботи – завдання підвищеної складності.

Фломастери і кольорові олівці
Купуючи фломастери, віддайте перевагу наборам на 10-12 штук на водній основі з додаванням харчових барвників. На відміну від спиртових, вони не токсичні, легко змиваються з шкіри водою і безпечні для здоров’я. Крім того, якщо такі фломастери трохи підсохнуть, їх можна заново заправитися, залишивши на деякий час в баночці з водою.

Вибрати хороші кольорові олівці теж не так просто. Одні тьмяні, інші занадто товсті, треті постійно кришаться і ламаються при заточуванні. Щоб дитині було легко малювати в школі, купуйте олівці м’які або середньої твердості, які залишають яскраві і барвисті лінії і для цього не потрібно докладати особливих зусиль. Уважно огляньте місце заточування олівця: деревина на ньому повинна бути щільною й однорідною,  без «зачіпок».

Якщо в маркуванні на олівцях вказується лише вік дитини і ступінь твердості-м’якості, то на фломастерах є код BS 7272/90, який повідомляє, що у фломастера вентильований ковпачок (це допоможе врятувати дитину, якщо ковпачок раптом потрапить в дихальні шляхи).

Букви РР позначають матеріал пенопропілен – він нетоксичний і добре охороняє стрижень фломастера від висихання. А піктограма у вигляді кінчика фломастера вказує на закріплений пишучий вузол: його не можна втиснути всередину навіть з великим зусиллям або розібрати “на запчастини”.

Зошити
Перед покупкою зошитів важливо оцінити якість паперу і ліній. Вибирайте зошити з щільними листами кольору слонової кістки або топленого молока. Разлиновка в якісних зошитах не повинна бути занадто контрастною – яскрава клітка або лінійка негативно впливає на зір, або навпаки блякла. Лініювання і поля з обох сторін аркуша зошита повинні збігатися. Це легко перевірити, подивившись аркуш із зошита на просвіт. Не купуйте зошити з тонкими аркушами – в них чорнила будуть просвічуватися на зворотній стороні. Особливо це помітно в початкових класах, коли дитина тільки вчиться писати, виводить літери і цифри повільно, і натискає на ручку при письмі сильніше.

Вибирайте зошити з корисною інформацією на звороті обкладинки. Таблиця множення, математичні формули, система заходів ширини, довжини і ваги на обкладинці не раз врятують дитину на контрольній або самостійній роботі.

Альбом для малювання, фарби та пензлі
Для школи вибирайте альбоми для малювання на 12-30 аркушів, їх зручніше носити в портфелі. Оптимальна щільність паперу в альбомі – приблизно 90 г / кв.м. Тоді фарба не буде просочуватися на зворотну сторону аркуша.

Звертайте увагу на кріплення альбому, це може бути склейка, скріпка або спіраль. Альбоми з клейовим кріпленням часто не витримують інтенсивного життя школяра і розпадаються на листочки. Для малювання потрібні акварельні фарби і / або гуаш на 6-12 кольорів, а також 2-3 пензлика різної товщини з натурального ворсу.

Ножиці, клей, кольоровий папір та картон, пластилін
Ножиці для учнів молодших класів вибирайте з закругленими кінцями, для дітей старшого віку – зручні, якщо не носити їх в пеналі, то в захисному чохлі. Клей для роботи в школі зручно носити в олівці, а для домашньої роботи не буде зайвим флакончик ПВА. Кольоровий картон та папір знадобляться для виробів на уроках праці. Так як в молодших класах діти виконують багато ручної роботи для розвитку дрібної моторики, регулярно перевіряйте, чи всіх кольорів вистачає.

Пластилін. Хороший пластилін зігрівається в руках, стає еластичним і податливим, добре розкочується. При цьому він не повинен залишати жирних плям, а шматочки добре склеюватися один з одним. Вибирайте пластилін натуральних кольорів, без шкідливих добавок і з нейтральним запахом. Будьте уважні, якщо пластилін забарвлює руки дитини або різко пахне, в такому можуть міститися токсичні матеріали.

Для роботи з пластиліном знадобляться також пластиковий ножик і дощечка або клейонка, щоб не забруднити парту.

Контейнер для обідів
Навіть якщо в школі є гарна їдальня в якій смачно готують, дитині іноді хочеться перекусити в позаурочний чаc або з’їсти те, що приніс з дому. В цьому випадку стануть в нагоді дитячі контейнери або ланч-бокси з нешкідливого харчового пластику, прикрашені малюнками з улюбленими мультиплікаційними героями.

Вибирайте ланч-бокс з хорошими засувками, легкий і досить об’ємний – 300-350 мл. Не давайте в школу швидкопсувні продукти, а ось яблуко, печиво або бутерброд з сиром – відмінний перекус на перерві.

А ще організувати робочий простір будинку школяреві допоможе підставка для книг, стаканчик для письмового приладдя або настільний набір і розклад уроків, щоб планувати день і збирати портфель самостійно.





































































Результат пошуку зображень за запитом "обдаровані діти"


15 вересня 2018 рік

Що повинні знати учні 3 класу

Державні вимоги до рівня знань учнів 3 клас з
 базових дисциплін
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 3 класу з української мови
Учень:
– Визначає тему, основну думку тексту за допомогою додаткових матеріалів;
– Знаходить зачин, основну частину, кінцівку тексту;
– Пояснює зміст окремого абзаца;
– Будує речення різні за метою висловлювання;
– Знає частини мови, питання, на які вони відповідають. Вміє знаходити їх у тексті.
– Будує діалог на задану тему,підтримує почату розмову,використовуючи ввічливі слова;
– Знає та вміє визначати головні члени речення;
– Для перевірки ненаголошених голосних добирає перевірні слова;
– Знає і вміє визначати частини слова:корінь, суфікс, префікс, закінчення.
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 3 класу з читання
Учень:
– Знає напам’ять 5-7 віршів,2-3 загадки, скоромовки, прислів’я, 2-3 народні пісні. 2-3 уривка з прозових текстів;
– Читає вголос незнайомий за змістом текст після підготовки;
– Читає текст за особами виразно, чітко;
– Розуміє фактичний зміст, основну думку самостійно прочитаного тексту;
– Складає простий план;
– Переказує оповідання або частину за планом;
– Читає самостійно не тільки казки, оповідання, але й науково-популярну літературу для дітей,дитячу періодику;
– Вміє сказати своє відношення до прочитаного;
– На кінець року читає не менше 80 слів за хвилину.
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 3 класу з математики
Учень:
– рахує сотнями в межах 1000;
– читає та записує трицифрові числа;
– вміє виконувати усне та письмове додавання та віднімання трицифрових чисел;
– виконує перевірку додавання і віднімання;
– Вміє виконувати усне множення в межах 1000;
– знає напам’ять таблиці множення і ділення; виконує перевірку дій множення і ділення;
– розуміє поняття частина числа;
– Розв’язує прості та складені задачі.


0 34486

1. Любіть дитину, частіше обіймайте її.

2. Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мовлення. Знаходьте радість у спілкуванні. Цікавтеся справами та проблемами дитини.
3. Розвивайте дитину: заохочуйте до малювання, розфарбовування, вирізання, наклеювання, ліплення. Обов’язково привчайте дитину до звички читати книжки щодня.
4. Відвідуйте театри, організовуйте сімейні екскурсії містом.
5. Надавайте перевагу повноцінному харчуванню дитини, а не розкішному одягу.
6. Обмежте перегляд телепередач, ігри на комп’ютері до 30 хв.
7. Привчайте дітей до самообслуговування, формуйте трудові навички і любов до праці.
8. Не робіть із дитини лише споживача, хай вона буде рівноправним членом сім’ї зі своїми правами й обов’язками.
9. Пам’ятайте, що кожна дитина має право на власний вияв своїх потенційних можливостей і на свою власну думку.
10. Вранці підіймайте дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом. Не згадуйте вчорашні прорахунки, не вживайте образливих слів.
11. Не підганяйте дитину, розрахувати час – це ваш обов’язок, якщо ж ви з цим не впорались – провини дитини в цьому немає.
12. Не відправляйте дитину до школи без сніданку: у школі вона витрачає сили.
13. Проводжаючи дитину до школи, побажайте їй успіхів.
14. Забудьте фразу: «Що ти сьогодні отримала?». Зустрічайте дитину спокійно, не ставте тисячу запитань, дайте їй розслабитися.
15. Якщо дитина замкнулася, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, хай заспокоїться, тоді все сама розкаже.
16. Зауваження вчителя вислуховуйте не в присутності дитини. Вислухавши, не влаштовуйте сварки. Говоріть із дитиною спокійно.
17. Після школи дитина повинна 2-3 години відпочити. Найоптимальніший час для виконання завдань – з 15 до 17 години.
18. Не можна виконувати завдання без перерви. Через кожні 30-40 хв. треба відпочивати 5-15 хв. залежно від віку дитини. Першокласникам потрібно кожні 15-20 хв. робити перерви на 10-15 хв.
19. Під час виконання завдань не стійте над дитиною, дайте їй попрацювати самостійно. А коли буде потрібна ваша допомога, то без крику, зі словами «не хвилюйся», «ти все вмієш», «поміркуймо разом», «згадай, як пояснював учитель», допоможіть дитині.
20. При спілкуванні з дитиною не вживайте умовностей: «Якщо ти будеш добре вчитися, то…»
21. Протягом дня знайдіть півгодини для спілкування з дитиною. У цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі.
22. У сім’ї має бути єдина тактика спілкування дорослих із дитиною.
23. Завжди будьте уважними до стану здоров’я дитини.
24. Знайте, що діти люблять казки, цікаві історії, особливо перед сном, або пісню, лагідні слова. Приділіть дитині 10-15 хв. перед сном.
25. Підтримуйте дитину. Ваша щира зацікавленість у її шкільних справах і турботах, серйозне ставлення до її досягнень і можливих труднощів допоможуть дитині розвиватися.
26. Обговоріть з дитиною ті правила і норми, з якими вона зустрічається в школі. Поясніть їх необхідність.
27. Дитина ходить до школи, щоб вчитися, але їй може щось не вдаватися, це природно. Дитина має право на помилку.
28. Складіть разом із дитиною розпорядок дня, стежте за його дотриманням.
29. Підтримуйте дитину в її бажанні досягти успіху. У кожній роботі обов’язково знайдіть, за що можна її похвалити. І не просто хваліть, а розкажіть, що саме вона зробила добре.
30. Навчання – це нелегка і відповідальна праця. Школа – це важливо, але це не привід позбавляти дитину різноманіття, радості, гри…
За матеріалами ЗМ

Пам'ятка батькам обдарованих дітей





·   Створіть безпечну психологічну атмосферу дитині в її пошуках, де б вона могла знайти   розраду у разі своїх розчарувань і невдач.

·   Підтримуйте здібності дитини до творчості й виявляйте співчуття до ранніх невдач. Уникайте негативної оцінки творчих спроб дитини.

·   Будьте терпимі до несподіваних ідей, поважайте допитливість дитини. Намагайтеся відповідати на всі запитання, навіть якщо вони здаються безглуздими.

·   Допомагайте дитині у формуванні її життєвих цінностей, не обов'язково засновану на її системі поглядів, щоб вона могла поважати себе і свої ідеї поряд з іншими ідеями та їх носіями.

·   Допомагайте дитині задовольняти основні людські потреби, оскільки людина, енергія якої скута основними потребами, рідко досягає висот у самовираженні.

·   Залишайте дитину одну і дозволяйте їй, якщо вона бажає, самій займатися власними справами. Надлишок опіки може обмежити творчість.

·   Допомагайте дитині цінувати в собі творчу особистість. Однак її поведінка не має виходити за межі пристойного.

·   Допомагайте дитині долати розчарування і сумніви, коли вона залишається сама в процесі не зрозумілого ровесникам творчого пошуку: нехай дитина збереже свій творчий імпульс.

·   Допомагати дитині глибше пізнати себе. виявляти симпатію до її перших спроб виразити таку ідею словами і зробити зрозумілою для оточення.

·   Поясніть, що не на всі запитання дитини завжди можна відповісти однозначно. Для цього потрібен час, а з боку дитини терпіння. Вона має навчитися жити в інтелектуальному напруженні, не відкидаючи своїх ідей.































Немає коментарів:

Дописати коментар