Сьогодні важко уявити
своїх дітей без комп’ютера. З його допомогою можна пізнавати навколишній світ
дошкільникові, він може стати хорошим другом у приготуванні уроків школярам,
про невичерпні можливості в пізнавальній і навіть науковій діяльності студентів
годі і говорити. Але цей витвір людини не є досконалим. При роботі на
комп’ютері організм людини отримує певні навантаження, що характеризуються
розумовою, зоровою і фізичною напругою, що може привести до порушення
опорно-рухового апарату, ураження хребта – порушення постави, сколіозу,
ураження променезап’ясткового суглоба – тунельного синдрому, артрозу, порушення
зору – зорового синдрому. Технічний прогрес зупинити неможливо – комп’ютерів
усе одно більшатиме. Тому таким важливим є виховання правильного, грамотного
ставлення до новинок техніки. ·
Купуючи комп'ютер
дитині, потрібно пам'ятати декілька корисних рекомендацій, дотримання яких
знижують несприятливий вплив комп'ютера на здоров'я дитини: ·
Монітор повинен відповідати міжнародним стандартам безпеки. Частота
кадрової розгортки повинна бути не менше 70 Гц. На сучасному етапі кращими по
безпеці визнаються монітори на рідких кристалах, системи LCD. ·
Дитина до 6 років повинна проводити за комп’ютером не більше 10-15 хв. І то
не щодня. Для дітей 7-12 років обмеження становить 20 хв. На день.. Старшим
дітям можна сидіти за комп’ютером не більше години в день. Для дітей, що
відносяться до групи ризику за станом зору, час, проведений біля комп’ютера,
потрібно дозувати індивідуально. При цьому періодичність занять з дитиною
повинна бути не більше 2-х разів на тиждень. ·
Важливо, щоб на монітор не потрапляло світло і не падали відблиски від
лампи. ·
Комп'ютер повинен встановлюватися в добре провітрюваному
приміщенні, де регулярно проводиться вологе прибирання. ·
Розміри комп’ютерного столу й стільця повинні відповідати зросту дитини.
Екран потрібно розташувати так, щоб по відношенню до центру дисплея
погляд падав трохи зверху вниз, під кутом 10-20 градусів. Найкраще розташувати
монітор на такій відстані, щоб дитина могла торкнутися до нього кінчиками
пальців витягнутої руки. ·
Крім виконання спеціальної гімнастики, потурбуйтеся про те, щоб дивлячись в
монітор, дитячі очі не страждали від занадто яскравих кольорів екранної
картинки. ·
Діти
активно пізнають світ. Але від користі до шкоди – один крок. Помірне
перебування за комп’ютером поліпшує концентрацію уваги, занадто довге –
погіршує. ·
Для того, щоб знизити
до мінімуму шкідливий вплив комп’ютера, необхідно стежити, щоб діти
дотримувалися таких правил: ·
Коли друкуєте,
зап’ястя мають лежати на столі, а не нависати над клавіатурою зверху і не
тягнутися до неї знизу. Пальці повинні бути плавно зігнуті над клавішами. ·
Не намагайтеся сидіти
занадто прямо; просто відкиньтеся
назад так, щоб вас добре підтримувала спинка стільця. Ноги твердо поставте на
підлогу, зігнувши їх під прямим кутом. ·
Час від часу змінюйте
положення тіла, це допоможе зберегти рухливість дисків хребта (профілактика
остеохондрозу), крім того, так знімається напруга в м’язах.
Якщо до вогника натхнення вчителя додати іскорку бажання дитини, то отримаємо спільне багаття творчості і фантазії.
Мнемотехніка
- Головна сторінка
- Про мене
- Нормативні документи
- Дистаційне навчання
- Педагогічна скринька
- Виховна робота
- Скарбничка для батьків
- Відеокейс
- Цікаво для вчителя
- Фотогалерея
- Знаємо,уміємо,використовуємо
- Психологічні тести
- Мнемотехніка
- НУШ
- Цікаві ідеї
- Умілі ручки
- Творча група"Бріколаж"
- Психологія
- Скарбничка для батьків
Немає коментарів:
Дописати коментар